1.Raspunderea vanzatorului este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la data semnarii PV de receptie de catre cumparator sau la data documentului de achizitie.
2. In cazul aparitiei unor defecte cumparatorul va putea formula reclamatie. Aceasta va fi insotita de Factura Fiscala si Certificatul de Garantie si se va depune la unul din punctele de lucru ale producatorului sau pe adresa de e-mail [email protected]
3. In cazul constatarii unor lipsuri din colet ( a unor componente), cumparatorul trebuie sa anunte lipsa lor, inainte de inceperea montajului si sa patreze ambalajul, etichetele si continutul coletului in starea in care le-a primit, in vederea verificarii si inlocuirii.
4. In cazul lipsei conformitatii, cumparatorul are dreptul de a solicita producatorului ,in primul rand, repararea produsului, sau, in subsidiar, inlocuirea acestuia, in fiecare caz, fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila si disproportionata.
5. Orice reparatie sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data reclamatiei.
6. Adresa SERVICE: Punctul de lucru TAMOS, Zimnicea - Bdul. Republicii 91-95
7. Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa de conformitate este minora. Stabilirea neconformitatii si a gradului de gravitate se face conform SR ISO 3951/1998 si a altor acte normative.
8. Dupa semnarea Certificatului de Garantie, cumparatorul nu mai poate invoca deficiente cantitative sau calitative cu exceptia viciilor ascunse confirmate prin expertiza tehnica de catre un serviciu specializat.